https://shohada.org/fa/shahid/content/254319

شناسه خبر: 254319
۱۴۰۰-۱۲-۲۰ ۰۸:۲۸

عشق به جهاد

به روایت از بی بی رباط سرپوشی : بعد ازتمام شدن سه ماه آموزشی علی اصغر آمد و من به او گفتم : نمی خواهد بروی و باید پیش خوانواده ات بمانی. خدا رحمت کند دایی ام را به همسرم گفت : دائی' بجای تو من می روم. من پیرمردم و آنجا آب می دهم . همسرم در جواب گفت : نه' من رفته ام و سه ماه تفنگ و اموال دولت را مصرف کرده ام. نروم مدیونم' باید بروم.