https://shohada.org/fa/shahid/content/254771

شناسه خبر: 254771
۱۴۰۰-۱۲-۲۰ ۰۸:۳۴

آخرین وداع با خانواده

به روایت از محمود بداغ آبادی : آخرین باری که ابوالقاسم می خواست به جبهه اعزام شود من و مادرم او را همراهی کردیم و من او را به ایستگاه راه آهن رساندم. تنها حرفی که ما گفتیم این بود که مواظب خودت باش گفت دست من نیست که مواظب خودم باشم، آن که باید نگهدار باشد خودش هست.