آخرین وداع با خانواده
به روایت از فاطمه فتح آبادی : آخرین مرتبه ای که محمد می خواست به جبهه اعزام شود سه مرتبه تا درب حیاط رفت و برگشت بار اول که برگشت پیراهنش را داد و گفت: این را نیاز ندارم. بار دوم پوتینهایش را آورد و بار سوم که برگشت در مورد سند موتورش صحبت کرد و گفت: شاید دوباره برنگردم و این آخرین دیدار ما بود.
ثبت دیدگاه