شناسه: 243630

آخرین وداع با خانواده

آخرین دفعه ای که می خواست به جبهه اعزام شود، آن موقع بنده در دوره راهنمایی درس می خواندم و در شهر مستاجر بودیم. هنگام رفتن به جبهه چندین بار با من خداحافظی کرد، در آن لحظه می خواستم به مدرسه بروم، البته دیر هم شده بود. عباسعلی را دیدم که گریه می کند، ولی صورتش را از من برگردانده بود تا او را نبینیم و ناراحت شوم. به من هم یقین شده بود که دیگر او را نخواهم دید، پاهایم رغبت به مدرسه رفتن را نداشت، ولی با نصیحت و سفارشی که ایشان جهت رفتن به مدرسه و آموختن درس داشت به مدرسه رفتم و بعد از 10 الی 15 روز خبر شهادت ایشان را به ما دادند.

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه