پایانی
به نقل از همسر شهید:عاشورا بود. خواب دیدم که سیدحسن پایانیاش را از جبهه گرفته و برگشته است.
صبح جریان خوابم را برای مادر شوهرم تعریف کردم. ایشان هم گفت: «انشاءالله که برمیگردد و دیگر نمیرود.»
چند روزی از دیدن آن خواب نگذشته بود که پیکرش را آوردند. بله او پایانیاش را از دنیا گرفته بود.
ثبت دیدگاه