شناسه: 246862

خواب و رویای دیگران در مورد شهید

یک بار برادرم محمد ابراهیم به من گفت : من خواب دیدم که در حرم مطهر آقا امام حسین (ع) هستم و دارم ضریح شش گوشه ی تربت امام حسین (ع) را زیارت می کنم بعد دیدم دو برادر رزمنده می گویند : ذوالفقاری بلند شوید این نامه را بدهید برادرانت . بعد من در حالی که گریه می کردم نامه را به شما دادم و رفتم و برنگشتم بالاخره برادرم محمد ابراهیم رفت و نیامد .

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه