خاطرات سیاسی
به روایت از حاج حسین دشتی : یادم می آید که درسال 1358وقتی عده ای از مردم دریکی از تظاهرات و راهپیمائی ها توسط عده ای از مخالفان نظام وامام کتک خورده بودند مردم برای تنبیه این افراد به تعقیب آنها رفته بودند وآنها خود را درمسجدی به نام مسجد فاطمه زهرا (س) پنهان کردند و درهای مسجد را بستند و ایشان به اتفاق دوستانشان از دیوار بالا رفته و در را باز کردند و آنها را تنبیه کرده و به مردم گفتند: اینها مسجد امام وانقلاب را قبول ندارند. پناه بردنشان به مسجد ظاهری است و فقط برای نجات خودشان است والاّ آنها هیچ چیز را قبول ندارند.
ثبت دیدگاه