خاطرات جنگی
به روایت از سید محمدعظیم درجو : در عملیات فتح المبین ایشان به اتفاق 15 نفر از بچه ها از یک کانال به طرف عراقی ها در حرکت بودند . می گفتند هر کسی که شهید می شد یا مجروح می شد ادوات جنگی او را پدر من برمی داشت و وقتی به خط مقدم رسیدیم . دستور دادند که برگردیم ایشان چند عدد آر پی جی و اسلحه و وسایل دیگر در دست داشتند و برگرداندند و و قتی سؤال کردم گفت علتش این است که اینها همه مال بیت المال است و باید حتما برگردانده شود .
ثبت دیدگاه