بنا بر فرمان
به نقل از مادر شهید: بنابر فرمان امام خمینی تصمیم گرفت ازدواج کند، وگرنه خودش به این مسئله علاقه زیادی نداشت و دل خوش به زندگی دنیا نبود. یک ماه بعد از عروسیاش عزم رفتن به جبهه را کرد. به او گفتم: «شما تازه ازدواج کردی، نباید همسرت را تنها بگذاری؛ در ضمن هنوز هیچ مهمانی و مسافرتی نرفتهاید، کجا میخواهی بروی!؟»
پاسخ داد: «مادرجان تا جنگ است و مردم آوارهاند، ما هیچ خوشی نداریم. خوشحالی ما آن وقت است که پیروز شویم و به کربلا برویم. نگران همسرم هم نباش. من تمام حرفهایم را قبل از ازدواج به آنها زدهام و گفتم که من همیشه در جبهه هستم، اگر خواستید دختر بدهید، نخواستید ندهید. آنها هم این شرایط را قبول کردند.»
ثبت دیدگاه