عشق به شهادت
به روایت از مریم گرمی : هنگام عید نوروز بود علیرضا از جبهه تلفن زد و ضمن تبریک سال نو به همه اعضاء خانواده گفت: چون عملیاتی در پیش است من به مرخصی نخواهم آمد و شما دعا کنید که ضمن پیروزی در این عملیات من هم به آرزوی خود که شهادت در راه خداست برسم. من گفتم: هر چه خداوند بخواهد همان می شود سپس طلب حلالیت کرد و گفت: همه را سلام برسانید.
ثبت دیدگاه