اعتقاد به ولایت
به روایت از مرتضی صادقی : زمانی که مجرای سبزوار پیش آمد و برای غلامرضا پروانه و چند نفر دیگر حکم صادر کردند نامه ای به من نوشت که می خواهم به جبهه بروم من از سپاه بیرون آمده ام طبق دستور دادگاه بعد توی آن نامه نوشته بود خیلی خوشحالم چون با رفتن ما خط ویلات فقیه توی شهرستان سبزوار تثبیت می شود خیلی خوب است خودش اصلا مطرح نبود اما این که در سبزوار همه مردم یکدست بشوند مطرح بود توی نامه نوشته بود الحمد الله در سبزوار با برخورد خوب دادگاه اگرچه ظاهرا ماها از سپاه رفتم بیرون این به نفع نظام بود به ضرر نبود چون در مقابل ما کسانی بودند خائن باید این کاری شد تا سبزوار جوشش بخوابد با رفتن ما از سپاه دادگاه توانست بساطشان را جمع کند که سبزوار بشود خط ولایت فقیه.
ثبت دیدگاه