تهجد و عبادت
به روایت از علی اصغر برقبانی : یک دفعه یادم است تصمیم گرفتم شبی پیش غلامرضا پروانه بروم و حالات ایشان را در نماز ببینم زیرا ایشان مدام این عبارت عربی را با خودش تکرار می کرد -الهی من لی غیرک- من یادم است وقتی رفتم دیدم مشغول خواندن نماز است و همین دعا را می خواند (( الهی من لی غیرک )) و بدنش می لرزید وقتی به این عبارتی که ذکر شد می رسید و این جمله را هم که در دعای کمیل می خوانیم خواند خدایا ما از حکومت تو به کجا می توانیم پناه ببریم جایی نیست که پناه ببریم و اشک می ریخت یادم است این اشکها بر روی محاسنش می ریخت من اؤ حالی که ایشان در نماز شب پیدا کرده بود حال می کردم.
ثبت دیدگاه