عشق به ائمه اطهار
به روایت از سید محمد برقبانی : خاطره ای که میتوانم نقل کنم مربوط به تولد سیدعلی می باشد .ما چون فرزندی نداشتیم هنگامی که به زیارت کربلا رفته بودیم مادر شهید بعد از زیارت قبور دست به دامن حضرت علی اکبر شدند ، گفتند : یا علی اکبر نظری بنما و فرزندی بما عطا کن تا اسمش را علی اکبر بگذارم و او راه جدم را ادامه دهد .آنجا حالتی به من دست داد گویی بر من وحی شده بود که فرزند دار خواهم شد بعد از اینکه به روستایمان برگشتیم پس از مدتی فهمیدم که همسرم باردار است هنگامی که شهید به دنیا آمد من در صحرا بودم . هر کسی اسمی برای شهید انتخاب نموده بود در مهمانی که به افتخار تولدش داده بودیم اسم مورد نظرش را عنوان می نمود ولی من گفتم نذرکرده ایم اسمش را علی اکبر بگذاریم تا اینکه راه جدم را ادامه دهد .
ثبت دیدگاه