خواب و رویای دیگران در مورد شهادت شهید
به روایت از مهدی بردباری : یک شب در خواب دیدم که ابرهایی زیبا و شکیل آسمان آبی را پرکرده اند هر کدام از این ابرها به شکل یکی از شهیدان بودند که آنها را می شناختم یکی از آنها برادر بزرگم بیژن بود که مدت ها قبل شهید شده بود .کمی بعد ابری را دیدم که به شکل علی برادر دیگرم بود که در جبهه به سر می برد . علی چهره خندانی داشت و به بیژن نگاه می کرد . کمی بعد ابرها از دل آسمان محو شدند . وقتی از خواب بیدار شدم، احساس کردم که علی هم به شهادت رسیده است مدتها طول کشید تا بالاخره گروه تفحص باقیمانده های پیکر او را یافتند و به ما تحویل دادند.
ثبت دیدگاه