شناسه: 254765

آخرین وداع با خانواده

به روایت از بی بی بتول حسینی : وقتی عین الله در جبهه بود هر چند وقت یک بار نامه ای برای ما می نوشت و از وضعیت خودش در جبهه برای ما می گفت . حدود 2ماه از او خبری نداشتیم تا این که نامه ای به دست ما رسید و در آن نوشته بود مرا ببخشید که دیر برای شما نامه نوشتم چون همه ی این مدتی که از من بی خبر بودید در منطقه بودم و حالا که نامه را می نویسم تازه رسیده ایم و هنوز کفشهایم را در نیاورده ام و با خودم گفتم اول نامه ای برای پدر و مادرم بنویسم و آنها را از نگرانی بیرون آورم بعد استراحت کنم و در ادامه نوشته بود فقط یک عملیات دیگر که عملیات والفجر 2 است مانده و آن که تمام شد به آغوش خانواده باز می گردم و شما دعا کنید که ما پیروز شویم تا دست پر به خانه بیایم . عملیات والفجر 2 شروع شد و بعد از گذشت سه روز جنازه ی عین الله را آوردند .

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه