شناسه: 246200

دوران تحصيل

راوی عبدالحسین خاتمی: به یاد دارم بعد از پیروزی انقلاب که بارگشایی دانشگاهها اعلام شد با برادر سید احمد رحیمی به تهران آمدیم و مشغول درس شدیم، ولی یکی، دو ترم که گذشت مسئله انقلاب فرهنگی بوجود آمد و مجدداً دانشگاهها تعطیل شد. موضوع جذب نیرو و تحکیم وحدت پیش آمد و نهایتاً بچه ها جذب ارگانهای انقلابی شدند و اصولاً دانشجویان به دو سمت گرایش پیدا کردند. عده ای به سمت سپاه و عده ای به سمت جهاد. به طبع برادر سید احمد به سمت سپاه رفت و ما با بعضی از بچه هابه سمت جهاد رفتیم.

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه